14 березня 2019 року відбулась спільна нарада керівництва Житомирського НДЕКЦ МВС України та РСЦ МВС в Житомирській області, під час якої обговорювались питання співпраці фахівців Експертної служби з працівниками сервісних центрів, зокрема щодо покращення та оптимізації надання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, опрацьовано шляхи вирішення проблемних питань.
Директором Житомирського НДЕКЦ МВС Олександром Гуньком та начальником РСЦ МВС в Житомирській області Віктором Білецьким розглядались питання співпраці між працівниками Експертної служби МВС та територіальних сервісних центрів МВС з метою підвищення якості надання послуг громадянам, зокрема щодо чіткого виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388 та наказу МВС від 18.01.2016 № 28 «Про організацію взаємодії підрозділів Експертної служби МВС із територіальними органами з надання сервісних послуг МВС». Обговорено шляхи оптимізації механізму взаємодії підрозділів Експертної служби МВС з територіальними органами з надання сервісних послуг МВС при здійснені процедури державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів, захисту майнових прав громадян, а також виявлення фактів знищення, підробки або зміни номерів вузлів та агрегатів ТЗ, підроблення реєстраційних документів на транспортний засіб та інших документів, які є підставою для реєстрації транспортного засобу в територіальних органах з надання сервісних послуг МВС.
Також визначені шляхи щодо вжиття упереджувальних заходів із запобігання корупційних проявів в очолюваних підрозділах, в тому числі неприпустимості отримання неправомірної вигоди за виконання своїх обов’язків, недопущення зловживання службовим становищем, уникнення провокацій та конфліктних ситуацій в роботі.
Крім того, обговорено питання облаштування місць для проведення оглядів транспортних засобів та покращення технічного оснащення експертів, що дозволить зменшити час проведення оглядів та оформлення експертних досліджень.